24 měsíců záruka na zboží | Doprava nad 1500 Kč / 55 eur zdarma

4 tipy, jak běhat v zimě

Chcete udělat něco se svou postavou a stálé odkládání toho, kdy cvičit, nikam nevede? Nečekejte na jaro a nečekejte ani na zítra. Začněte hned dnes a udělejte něco pro své fyzické i psychické tělo. Inspirujte se tipy, jak běhat v zimě, obujte boty a užijte si svůj první běh.

 

1) Správná obuv

Jednou z nejdůležitějších běžeckých pomůcek jsou kvalitní boty. Vybírejte běžecké boty podle toho, kde máte v plánu běhat. Jiné zvolte pro asfaltové cesty, jiné pro lesní běžecké trasy. Boty by vždy měly dobře sedět, neměly by nikde tlačit, táhnout ani být příliš velké. V současné době existuje široký výběr sportovní obuvi, na běh si vyberte běžeckou a odlehčenou. Najednou zjistíte, že vás při běhu tolik nebolí nohy a že uběhnete mnohem víc, než jste si mysleli. V zimě si do běžecké obuvi pořiďte sportovní funkční ponožky, které vás navíc zahřejí.

 

2) Komfortní oblečení

Mezi nejoblíbenější kousek sportovního oblečení patří bezesporu dámské legíny s vysokým pasem. Pořiďte si je v různých barevných kombinacích. Legíny jsou pohodlné na běh i pro muže, vybírejte ovšem ze střídmějších vzorů. V šatníku by vám neměly chybět ani černé legíny. Výhodou tohoto typu oblečení je obepnutí těla tak, že vám nebude zima nejen při běhání, ale ani při jiných venkovních aktivitách. V létě oceníte dámské biker kraťasy.

 IMG_4785_Original nar.Cer

                                                                                                       Legíny s nařaseným zadkem, Sportovní podprsenka černá

3) Plán běhu

V zimě se vyhněte místům, kde víte, že je příliš ledu nebo příliš sněhu. Pokud běháte v přírodě, počítejte s tím, že byste neměli promoknout a raději volte cesty a trasy, které znáte. Nemusíte běhat desítky kilometrů, stačí si proběhnout město, případně si jít zaběhat na půl hodiny do parku nebo do lesa, který máte blízko domu. Naplánujte si trasu i čas běhání dopředu a doma si dejte teplý čaj a ihned si svlékněte promočené oblečení.

 

4) Nepřepálit to na začátku

Pokud s běháním začínáte, snažte se to nepřepálit hned na začátku. Začněte pozvolna například indiánským během. Ten může vypadat tak, že minutu běžíte a další minutu jdete rychlou chůzí. Střídáním těchto dvou aktivit se dostanete k souvislému běhu. Nevybírejte si ani náročné běžecké trasy a na začátku klidně běhejte jen kolem svého domu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení