Vrácení zboží, které Vám nevyhovuje
Jak postupovat při vrácení zboží 14 dní?
- Zboží nám můžete vrátít do 14 dnů od obdržení zásilky a peníze dostanete zpět do 30dní od převzetí zasilky. Spolu s vrácením zboží zašlete vyplněný formulář "Formulář pro odstoupení od smlouvy". Zboží, které bude vráceno jako nevyhovující po 14dnech, nemáte již nárok na vrácení peněz.
-
Poté, abychom Vám ulehčili vrácení balíčku, stačí použít kód 90162350 , který nahlásíte na zásilkově, oni vytisknou štítek a pošlou nám balíček zpět. Nemusíte ani vyplňovat odesílatele a korespondenční adresu
-
Kdo v blízkosti nemá Zásilkovnu, může klasicky vrátit přes Českou poštu doporučeně.
Formular_OdstoupeniOdSmlouvy
Zboží zasílejte na korespondenční adresu: BeComfy s.r.o., Antonína procházky 11/6a, 623 00 Brno
Vrácení peněz
Do zásilky prosím vložte nepoškozené a nenosené zboží spolu s formulářem pro odstoupení od smlouvy, který můžete stáhnout výše
- Peníze Vám budou vráceny převodem na Váš účet
Zásilku pošlete na adresu :
Jak postupovat při reklamaci zboží?
- Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od obdržení zásilky a peníze dostanete zpět do 30dní od převzetí zasilky.
- Při zaslání zboží je potřeba vyplnit "forlumář pro uplatnění reklamace", bez tohoto formuláře nemůže reklamaci vyřešit. Dále je potřeba doložit fakturu o zaplacení objednávky.
-
Poté, abychom Vám ulehčili vrácení balíčku, stačí použít kód 90162350 , který nahlásíte na zásilkově, oni vytisknou štítek a pošlou nám balíček zpět. Nemusíte ani vyplňovat odesílatele a korespondenční adresu
-
Kdo v blízkosti nemá Zásilkovnu, může klasicky vrátit přes Českou poštu doporučeně.
FormularProUplatneniReklamace
Reklamaci pošlete na adresu :
BeComfy s.r.o.
Antonína Procházky 11/6a
62300 Brno